Sposób na oszczędność

mysł stworzenia takiego miejsca był Ralph Gregory. Przeprowadził on obserwacje, z których wynikało, że szerokie grono przedsiębiorców nie potrzebuje prowadzenia własnego biura i chce zaoszczędzić koszty. Idea wirtualnego biura zys

Sposób na oszczędność

Historia wirtualnego biura

Pomysł stworzenia wirtualnego biura pojawił się już w 1994 r. Osobą, która chciała ułatwić funkcjonowanie podmiotów gospodarczych i wpadła na pomysł stworzenia takiego miejsca był Ralph Gregory. Przeprowadził on obserwacje, z których wynikało, że szerokie grono przedsiębiorców nie potrzebuje prowadzenia własnego biura i chce zaoszczędzić koszty. Idea wirtualnego biura zyskała na wartości i już w 1995 roku pojawili się pierwsi klienci. Firma założona przez Ralpha Gregory funkcjonuje do dziś i cieszy się ogromnym zainteresowaniem klientów.


Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Wirtualne_biuro


Pozytywny aspekt wirtualnej działalności biurowej

Wielu przedsiębiorców stawiających na rozwój zastanawia się, jakie korzyści mogą płynąć ze zdecydowania się na wirtualne biuro. Ta usługa staje się coraz bardziej popularna i trzeba przyznać, że obecnie jest chętnie wykorzystywana przez niejedną firmę. Jakie zalety towarzyszą skorzystaniu z wirtualnej działalności biurowej? Oczywiście, pierwszym pozytywnym skojarzeniem, które przychodzi na myśl od razu, gdy rozważamy wirtualne biura, jest możliwość usunięcia opłat związanych z wynajmem lokalu przeznaczonego na pomieszczenia biurowe. Jest to bardzo istotne zwłaszcza w przypadku przedsiębiorstw, które musiałyby poświęcić wiele powierzchni na prowadzenie działalności biurowej w tradycyjny sposób.


Czym jest administracja?

Administracja (łac. administrare ? być pomocnym, obsługiwać, zarządzać, ministrare ? służyć) ? działalność organizatorska realizowana przy pomocy aparatu urzędniczego, obejmująca zakres spraw o charakterze publicznym, regulowana przez ogólne normy prawne. W innym ujęciu może także oznaczać zarządzanie jakimikolwiek sprawami, własnymi (np. gospodarstwem domowym) lub cudzymi (np. czyimś przedsiębiorstwem).

Jako system, administracja stanowi zbiór powiązanych ze sobą i współpracujących instytucji.



Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Administracja



© 2019 http://www.angielski.wlocl.pl/