Nalepki to tylko jeden z mnóstwa produktów poligraficznych, są wiele odmian np. . Możliwości drukowania jest coraz więcej , a firmy oferują coraz lepsze ceny. Artykuły drukowane.
Encyklopedia- dzisiejsze znaczenie DTP
Z czasem pojęcie DTP zaczęło odnosić się także do przygotowywania dokumentów do publikacji w postaci elektronicznej (cyfrowej). Proces DTP rozpoczyna się wprowadzeniem do komputera tekstu i obrazu. Poszczególne elementy graficzne podlegają następnie indywidualnej obróbce, a na tekst jest nanoszona korekta. Następnie odbywa się zasadnicza część procesu, czyli ułożenie stron publikacji z tych wszystkich elementów gotowego projektu, łącznie z naniesieniem informacji dla drukarza i introligatora. Na tym etapie pracy można również umieścić informacje o obrazie całej składki (patrz: impozycja). Czynność końcowa to zapisanie danych komputerowych w postaci pliku postscriptowego lub (coraz częściej) pliku PDF. W ramach DTP można również zarządzać przepływem prac w drukarni oraz sterować urządzeniami przygotowalni poligraficznej, jak i samej drukarni.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/DTP
Masa papierowa i jej droga do papieru
Produkcja papieru to fascynujący proces, kto nie uczestniczył w warsztatach czerpania papieru sporo stracił. Oczywiście na takowych warsztatach pokazuje się stare metody pozyskiwania papieru, który tak naprawdę w niczym nie przypomina tego, którego używamy na co dzień.
Współczesna linia produkcji papieru zakłada przede wszystkim większą skalę i obejmuje przygotowanie masy w kadziach (różne receptury dla rożnych typów papieru). Po przygotowaniu masy papierniczej wlewa się ją na sito z określoną prędkością. To tu następuje wstępne pozbawienie masy papierniczej wilgotności. Końcowym etapem jest wygładzenie papieru przez tzw. kaladremy czyli duże wały. Tak przygotowany papier jest cięty i nawijany na role.
Czy warto zainwestować w gadżety reklamowe?
Gadżety reklamowe mogą być naprawdę fajne. Większość ludzi lubi dostawać coś za darmo, więc można to wykorzystać do promocji. Miło jest być obdarowanym i do zamówionej usługi/produktu dostać jakiś prezent - może to być długopis, kubek, czy też firmowy kalendarz - z pewnością w ten sposób spotkamy się z pozytywna reakcją odbiorcy.
A pozytywne skojarzenia z marką mają wielką wartośc marketingową. Może się więc okazać, że zainwestowanie w gadżety nie tylko się zwróci, ale też przyniesie zyski. Można zdobyć w ten sposób stałego klienta - wszyscy lubimy dostawać prezenty :).